چرا طراحی سایت مهم است؟
نوشته شده توسط : علی پور

در حالتی‌که صرفا ۱۵ دقیقه برای مصرف محتوا داده خواهد شد، ۶۶ درصد اشخاص چیزی را که به زیبایی پباده سازی گردیده‌است در مقایسه با طراحی سایت در مشهد چیزی که بی آلایش به لحاظ رسد ترجیح میدهند. طراحی سایت شما نصیب مهمی از حضور بازاریابی آنلاین شماست. برای ساخت و ساز یک تارنما خوب برای تجارت خویش، می بایست اهمیت طراحی سایت را فهم و شعور فرمایید.

درین کاغذ، ما مشاجره خوا هیم کرد چرا پباده سازی اساسی میباشد و شمارا با هفت عنصر پباده سازی الزامی برای سایت شما آشنا می‌کنیم.
چرا ساخت وب سایت اساسی میباشد؟

همان گونه که شما به پباده سازی دوباره سایت خویش میپندارید، ممکن میباشد از خویش بپرسید : چه‌طور مخاطبان و بیزنس شمارا پایین تاثیر قرار می‌دهد؟ بیایید به پنج عامل اصلی بودن ساخت وب سایت نگاه کنیم.
۱- او‌لین فیض را تهیه می نماید

زمانی که مخاطبان شما از سایت شما بازدید می نمایند، به آن ها اولی تصور از تجارت شمارا میدهد. آن‌ها در پهنا یکسری ثانیه تجارت شمارا قضاوت خواهند کرد. درین یکسری ثانیه نخستین، شما میخواهید تاثیر مثبتی روی مخاطبان خویش داشته باشید.

در‌حالتی که تارنما شما غیرقابل تحمل یا این که دیرین باشد، مخاطبان شما بلافاصله تاثیر منفی روی بیزنس شمارا خواهند داشت. آنان وب سایت شمارا دیدنی نمی بینند، شما دراین باره رهبری را از دست می دهید چون آن‌ها کاغذ شمارا برای یک ورقه حریف سوراخ می نمایند.

ساخت وب سایت اصلی میباشد، چون بر مخاطبان مارک شما تاثیر می‌گذارد. تصوری که از شما بر روی ذهن آنان قرار می‌گیرد می تواند آنان‌را در کاغذ شما نگه داراست و در زمینه‌ی کسب و کارتان خاطر بگیرند یا این که برگه را شکاف نمایند و به کاغذ یک حریف بروند. یک طراحی وب سایت بهتر به شما امداد می نماید که مخاطبان خویش را در وب سایت نگه دارید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: